One of those days.

Nu är kaoset igång igen. Börjar bli less, trodde saker skulle lugna sig efter flytten men det kommer nytt hela tiden. Blivit för mycket och känner att känslorna börjar rinna över. Igår var en riktigt dålig dag, fick ett dåligt besked som ställer till en massa problem och genast så rann allt över. Pendlade mellan att gråta, svära, skrika, vilja ha sönder saker, uppgivenhet, vilja tapetsera en vägg med min hjärnsubstans och att dra vansinnigt dåliga galghumoristiska skämt. Galghumor alltså bästa medicinen mot allt elände!
 
Nu, efter att ha gått igenom hela känsloregisret typ 15 gånger, på allvar övervägt att bajsa i en del människors brevlådor och gjort mig osams med diverse nära och kära så har jag lugnat mig. Nyheterna har sjunkit in och jag blickar framåt. Man inser vilka som verkligen älskar en när de faktiskt fortsätter lyssna trots att man är hysterisk och visar sin besvikelse på helt fel sätt och inte alltid är så konstruktiv. Idag är det en lugn och harmonisk Micaela som kommer vara extra kärleksfull och underbar mot de som står henne nära... Kanske tyvärr en del random folk också, sålt hattar idag, har nog aldrig varit så snäll med priserna någonsin, haha.
 
Men men, trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0