Sista natten.


Detta är tammetusan porr för en nörd som mig! På vårat kylskåp i nya lägenheten kan man alltså stoppa in minneskort och ha bildspel med fotografier, man kan skriva minneslappar och handlingslistor, samt använda som timer och lite sådant. Jag stod där i säkert en kvart idag och ritade och skrev saker, skitroligt! Känns som att man aldrig kommer ha tråkigt igen!

Nu ligger jag nedbäddad på en madrass i gamla lägenheten, sista natten i vårt lilla ryska palats. Blandade känslor, spännande med något nytt -men samtidigt har detta varit min fristad under 4 år. Det är verkligen här jag mognat och vuxit upp. Innan jag flyttade in här så hade jag hängt upp all min lycka på relationer och folk i min omgivning. Struntade totalt i att ta tag i mig själv och min dåliga självkänsla.
Men när jag hamnade här så var det plötsligt bara jag, jag var tvungen att lära mig att vara ensam, tvungen att ta tag i mig själv och inte lägga allt fokus på andra.

Nu, 4 år senare så mår jag toppen och är stark i mig själv. Mitt ego är så stort så jag måste skaffa en större lägenhet därför, haha.

Nu är det dags för nya äventyr. Tack palatset för den här tiden!


Kommentarer
Daniel

Dags att skaffa ny domän som exempelvis Daniel Werner kan hjälpa till med. :D

2013-04-09 @ 09:36:04
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0