Space hamster.

Daniel spelar tv-spel och jag spelar Monkey Island.

Daniel: Min Space hamster!
Micaela: Eh, va?
Daniel: Ja, den har rymt. Jag hade en hamster i tvåan.
Micaela: I tvåan!?! Hahahaha
Daniel: Spel nummer två..
Micaela: Mmm säkert.. Men vad är skillnaden på en vanlig hamster och en "Space hamster" då?
Daniel: Duh, den är i rymden?
Micaela: Flådigt. Har den egen rymddräkt?
Daniel: Du kan ha en egen rymddräkt...
Micaela: Coolt! Vilken färg har min dräkt?
Daniel: Den har den där nya "skit i det du-färgen".
Micaela: Jag hatar dig!...Inte alls..
Daniel: Undrar hur ofta du har sagt att du hatar mig vid det här laget.
Micaela: Mäh, jag sa att jag hatar dig inte alls!
Daniel: Mmm och du är en jäkla fitnessinstruktör..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0