Stolpskott och halsklamydia.

Länge sedan vi körde en citatlista, så håll till godo!
Temat idag blev rätt genomgående perverst... Ungefär som vanligt alltså.
 
"Äääh, lite Klamydia i halsen det botar man ju med vaniljglass, det vet ju vem som helst!"
 
"Det kallas passion, det är härligt -men jag påstår fan inte att man blir smart av det."
 
"Nu går det faktiskt bara ut på att tömma så snabbt som möjligt... För en gångs skull..
 
"Alltså, hon är ju tillverkad bara ett stolpskott ifrån mig"
"Ett stolpskott? Låter som om ni skulle kunna ha samma farsa, han bara träffade lite fel?"
"Ja, skulle inte förvåna mig. Du vet hur det var förr i tiden. Jag blev antagligen till för att de vände en begagnad kondom ut och in"
 
"Så länge som han behandlar dig med respekt, så är det helt okej"
"Det vettefan om han gör.."
"Nähä?.. Nä men så länge han får dig att känna dig vacker då?"
"Det pendlar nog lite på den fronten."
"Men vafan! Så länge han får dig kåt då!?!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0