Tjejkväll.

Som paus i allt packande lurade Samira ut mig på tjejkväll med henne och hennes vän Jenny. Jag tvivlade lite först då jag är rätt dödstrött mitt i allt detta skådespelande, jobbande och packande, men oj så glad jag är att jag kom med! Vi gick till Södra teatern där de hade en kväll med massa olika band, varav vissa verkligen var underbart bra. Vi har dansat, vi har skrattat och vi har träffat massa fina männskor. Det hela avslutades med att jag och Samira dansade någon slags tryckare i ren eufori över våran nya lägenhet, haha. Så mycket kärlek och lycka just nu, och att jag nu får åka till Huddinge och somna brevid mannen i mitt liv gör verkligen kvällen komplett.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0