Alla måndagar är inte ondskefulla.


Kom hem till världens finaste sambo idag som ordnat mysfrukost, med kladdkaka till efterrätt!? Fattar ni hur bra jag har det eller?

För övrigt så tog Samira sin examen som Medicinsk Massageterapeut i fredags, så om det är någon gång ni som läser borde göra väsen av er och lägga in en kommentar så är det nu.
Få höra på lite hurra-rop så lovar jag att läsa dem för henne och bjuda på en bild med leendet (och rodnaden) som det kommer framkalla hos henne, det är hon värd!


Kommentarer
Anonym

HURRA HURRA HURRA HURRA för Samira (väsen väsen) som tagit sin examen!!!!!!

2013-02-18 @ 14:18:51
G

Så sjukt bra jobbat! Du har ju verkligen lärt dig massor! Tror inte jag haft den disciplinen fast jag gillar allt inom medicin. Supergrattis!

2013-02-18 @ 18:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0