Den ofrivilliga matchmakern.

Min sambo är roligast i hela världen! Hon har lyckats igen, jag gråter av skratt.
Kommer hem till ett fint nymålat kök, hon har målat bänkskivan och hyllor i köket så nu är allting så fräscht och fint det kan bli i vårt lilla ryska palats.
 
Vi sätter oss i det fina köket och dricker en kopp te och pratar som ingenting. Sedan tittar hon plötsligt på mig med lite genans i blicken och ser ut som den mest oskyldiga kerub man kan tänka sig, och säger:
 
Samira: Duuu.. Jag tror jag råkade göra en grej..
Micaela: Ojdå, vad är det nu.
Samira: Fabbe hade skickat något typ av mail där han bjöd in mig till något och skrivit ett meddelande. Jag saknar ju honom så jag blev glad och klickade på det..
Micaela: Ojoj, har du gett ut ditt kontonummer till nån i afrika nu?
Samira: Neeej. Inte så illa. Men jag klickade runt lite på det här som jag trodde var någon slags chattsida, och råkade tydligen komma åt något. För mamma ringde mig sedan och frågade varför i hela friden jag bjudit in henne till ***(en känd sida där det är rätt lätt att få sexuella förbindelser, om man uttrycker det så). Hon ville tydligen verkligen inte bli medlem där..
Micaela: Hahahaha jag döööööör! Din mamma!?
Samira: Sen ringde min syster också och sa samma sak...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0