Dumma "vår".

Okej, jag har kanske aldrig påstått att jag är speciellt smart. Eller jo, men inte så jätteofta i alla fall. Typ.
Men ibland så förtjänar jag fan ett pris i dumhet, så om någon har något i bakfickan, skicka över det bara.
 
Jag var ute och gick imorse, solen sken, fåglarna kvittrade, magen pirrade och jag gick och trallade. Ni vet allt det där som gör en glad.
Då ser jag plötsligt i ögonvrån något som glittrar väldigt inbjudande, jag tittar inte ens ordentligt utan bara handlar på ren impuls(idioti). Jag tänker "åååh, en vattenpöl! Det är vår, vad passar bättre till mitt strålande humör än att hoppa i årets första vattenpöl!" Och sedan gör jag det. Typ.
 
Om det inte var en vattenpöl utan blankis? Om Jag ramlade brutalt? Om den gigantiska väskan jag hade på axeln slog mig rakt i ansiktet? Det får ni gissa själva, men ni kan få en ledtråd: Jag har ont precis överallt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0