Jomensåatteehh..

Det sitter en man framför mig på tåget och sover. Han har sitt säte ganska rejält bakåtlutat, vilket inte stör mig då jag inte tar så stor plats.
Jag satt för en stund sedan och grävde i min väska som står på golvet vid mina fötter. Undertiden jag gör det så känner jag att kjolen knölat sig under rumpan på mig och reser lite på mig för att rätta till det, fortfarande lite framåtlutad.
Då finner jag mig själv i den lite underliga positionen att jag får mitt ansikte några centimeter ifrån flinten på den sovande mannen framför..

Jag blir inte ens förvånad längre, är det någon som ska lyckas med att av misstag kyssa en okänd mans flint så är det jag, jag är mer förvånad över att det bara NÄSTAN hände.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0