Kärlek åt flera håll.

Seriekrock på Willys
 
Måste bara dela med mig av denna helt fantastiska länk! Detta är alltså från min älskade hemstad Ludvika.
Jag har handlat på Willys minst 1000 gånger, jag känner att det är ett under att jag klarat mig undan en olycka. "Jag kan rekomendera alla att hålla höger vid köttdisken och vänster vid grönsaksdisken", helt underbart!
 

Något annat jag kan dela med mig av när jag ändå är på sådant här givmilt humör?
Tja, kanske det. Vad sägs om att jag är kär? Helt galet kär dessutom. Det sa inte klick som det så klyschigt heter, det sa typ kaboom eller något annat våldsamt. Herre min get, har svårt att förstå det själv. Men vem behöver förstå, jag är lycklig det är allt som räknas.

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0