Living the dream.

Så, vad händer i Micaelas liv en måndag som denna då?
 
Håller på och rotar runt i graderoben efter korsetter, stay-ups och underkläder. Snart ska jag åka till en sexbutik och kolla på piskor, handklovar och halsband. Gör inte alla det en måndag när solen skiner, snön smälter och de första vårkänslorna kommer över en?
 
Nej, men det är till en fotografering. Okej, det kanske inte fick det hela att låta bättre, inser jag nu såhär efteråt.
 
Vi försöker igen.
Det är till en svartvit fotografering inför ett teaterprojekt. Jag ska alltså skådespela på bilderna, inte vara mig själv. Allt för konsten ni vet, och det är precis det jag kommer upprepa om och om igen för mig själv på onsdag när jag kommer fundera över vad i helvete jag gett mig in på, haha.
Nåväl det gäller att utmana sig själv, och bilderna är faktiskt väldigt viktiga för projektet. Det blir kul!
 
Just nu så ser jag fram emot att kolla in den här sexbutiken vi ska till som är öppen dygnet runt 365 dagar på året, känns helt galet.
Någon av er som önskar att jag ska köpa hem något åt er?
 
 


Kommentarer
Daniel

1. Köp med dig en sån där stor näve i latex till mig.

2. Jag kan behöva se de där bilderna för, hrrm, studieändamål.

2013-02-25 @ 15:17:15
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0