Mansslukerska?

Jag ska skärpa mig med att hålla er uppdaterade om mitt fantastiskt händelserika liv, jag lovar.Det har varit lite tungrott på sistonde på det personliga planet med sjukdomar, olyckor och dödsfall. Men man får blicka framåt och hålla huvudet högt så att säga, eller vilken annan kliché ni själva föredrar.
 
För att väga upp den otroliga Micaela-abstinens ni måste upplevt så bjuder jag här på lite liknelser mellan män och smörgåsar. Jag och Samira kanske var lite smått bittra för en sekund, men jäklar vad detta fick oss att skratta. Svar: Ja, vi tycker att vi själva är våldsamt roliga, hur skulle vi inte kunna tycka det!?
 
Män är som smörgåsar: Man tar den i munnen och sen blir det bara skit av allt.
 
Det finns allt för många som är som limpsmörgåsar, man doppar lite och så faller allt isär. Det gäller att hitta en bra fulllkornsmacka med lite substans.
 
Är man oförsiktig så är det lätt att få "ballongmage".
 
De får ju inte vara som knäckebröd heller, så fort man tittar på dem så går de sönder och smular ner hela sängen.
 
 
Oooooohhhh så himla mansfientligt detta lät då. Bjuder på det, det är ju faktiskt bara fredag en gång i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0