Min hatt den har 0 kanter


Varit och lekt hattförsäljare idag. Med betoning på "lekt". Gått runt i denna helt fantastiska hatt och kännt mig som en blandning mellan en trollkarl och Superman, typ. Så jäkla cool!

Snälla säg att jag bär upp den! Snälla säg att jag ser asbra ut! Säg att den känns så naturlig på mig att om ni mötte mig på gatan så skulle ni inte ens lägga märke till hatten utan bara tänka "wow vad snygg hon är idag!"
 
Snälla?

Nähä, skit i det då. Då får jag väl sadla om till trollkarl helt enkelt.


Kommentarer
Farsan

Du bär upp den!!!!

2013-02-11 @ 09:42:31
Daniel

Indeed, du bär upp den o fagra mö. :D

2013-02-15 @ 10:26:05
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0