Thank God it's friday

Då jag lovade er en bättre inblick i mitt liv så kommer här lite av vad jag gjort idag.
 
Klappat en skrikande katt.
Åkt pendeltåg.
Pussat en person.
Kramat 3 olika personer.
Skrämt livet ur Samira.
Skrattat så jag gråtit.
Gått en promenad på 2 kilometer för att titta till min bil, när jag kom fram så kom jag på att bilen inte var där utan 50 meter från min lägenhet.
Spontandansat och sjungit.
Tvättat.
Gjort en riktig "bananskalsvurpa" på blankisen utanför huset och landat på huvudet.
Städat.
Sett chockad ut när luckan på diskmaskinen plötsligt bara lossnade(!?).
Ätit kikärtor för att Samira tyckte att det "vore bra för mig".
Åkt till jobbet.
 
Varsågod.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0