Trubbel i palatset.

Samira är bortrest denna vecka och jag måste således försöka klara mig själv. Det förstår ni ju allihop att det inte går något vidare.
 
Våran fina knäckebrödsburk gapade tom och jag tänkte att jag skulle fylla på den. Det vill säga bryta "lagoma-burkbitar" av de stora runda Leksandsknäckeskivorna.
Mmm, precis, jag känner att ni är helt med mig på att det var här allt gick väldigt fel.
 
Efter att ha brutit typ 10 bitar som var för stora för att få ner i burken och jag således bara skulle "finjustera" dem lite så sitter jag nu här med en miljon pyttesmå bitar som är för löjligt små för att lägga i burken.
 
Så har ni inte hört något ifrån mig inom några dagar så sitter jag antagligen kvar här och äter mikrosmörgåsar, alternativt dött av en knäckebrödsöverdos.
 
 
Men detta är faktiskt inte helt och hållet mitt fel. Samira borde ha insett att detta skulle ske och försökt motverka det hela. Faktiskt. Det tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0