Uppbrottet.

 
Jag vet inte varför men detta brev ger mig en extrem lust att ringa numret som står i brevet och gråta i luren. Jag skulle snyfta fram något i stil med: "Jag har minsann hållit fast vid denna relationen under 3 års tid även vid motgångar. Ansträngt mig och talat om när jag har upplevt problem, men ofta mötts av nonchalanta kommentarer som att jag borde köpa ett nytt modem eller liknande. Vad fan är det för jävla svar till någon man älskar, va!? Det är fan försent att börja bry sig nu när jag tillslut gett upp, fattar ni det!? Det är inte rättvist!"
 
Undrar om jag ändå får en trisslott om jag gör det?
 
Det roligaste är ju att vi visst är kunder hos dem, bara att abonnemanget står i Samiras namn.


Kommentarer
Daniel

Man vet inte vad man har förrän man förlorat det. :O

2013-02-25 @ 15:15:38
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0