Anime.

En kompis visade en Animeseire för mig häromdagen. Bleach heter den. Jag gillar den. Vilket Samira inte är, vad ska vi säga.. Helt nöjd med, om man säger så.
Fraser som "Vad är det där för skit?", "De stönar ju och skriker värre än en jävla porrfilm" osv, osv har uttalats här de senaste dagarna.
Samira har inte varit sen att påpeka att det är vännen som visade mig serien som förstör hennes liv.
 
Sammi: Gris!!
Jag: Hund!.. för det här är en lek va?
Sammi: Nääääeee!!! Han säger att jag ska highfiva dig ifrån honom.
Jag: Vem?
Sammi: Vem tror du!? (skjuter blixtar med ögonen)
Jag: Åh, jaså! Ge mig! (trycker upp en hand i nyllet på henne.)
Sammi: Driver du med mig!? ALDRIG!
Jag: Man lämnar inte en highfive, det är inte schysst!!! Jag ska lyckas få den!
(5minuter senare. Sammi står och viftar med handen i köket. Jag glider snyggt dit och lägger in en highfive!)
Jag: She shoots and she scooooooooores! Oh yeaaaaaah! SUCK IT!
Sammi: Nej nu jävlar! (Stampar mig på foten)! Har jag sagt att jag har gripklor. Va? har jag det!? Va!?
Jag: AAAAAAAAAJJJ!! Passar dig noga annars tar jag fram påsen med mjölk och viftar runt, ninja style!
Sammi: Åh gud.. Du är inte klok! (Kastar sig på sängen och kväver ett skrik med en kudde.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0