G och Micaelas super awesome day of fun!

Idag så har jag tagit paus från er. Jag kör lite välgörenhetsarbete och hjälper en utsatt i samhället.
Det vill säga min kära vän G. Han har opererat ögonen och är sjukskriven några dagar.
 
Ärligt talat så verkar han ha det rätt bra. Han får gå runt i solglasögon och se frän ut och sitta hemma en vanlig vardag och umgås med mig. Vem vill inte det liksom? Han tar lite ögondroppar också, that's about it.
 
Helt underbart med att ha en heldag tillsammans, jag kallar dagen för "G och Micaelas super awesome day of fun!"
Hittills så har vi skrivit en bucketlist, planerat våran USA roadtrip som ska äga rum nästa sommar, planerat diverse resor och festival besök. Vi har även kläckt idéen till n helt fantastisk klan, men den håller vi för oss själva en stund, muhaha. Skrattar så jag gråter hela tiden också, helt underbart.
 
Har en känsla av att "G och Micaelas super awesome day of fun" kan utvecklas till två dagar, eller hela helgen. Den som lever får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0