Hem ljuva hem.

Bjuder på ett gäng övertrötta citat och händelser från kvällen.
 
Micaela: Jag målar upp vårt liv utåt genom bloggen.
Samira: Japp, du står ytan och jag står för substansen!
 
Samira: Du har skrivit fel. Det står Brubiusson
Micaela: Jaha, ojdå. Måste tänkt på kerub..
Samira: Det kanske ska bli mitt nya namn Sangria Kerubiusson.
Micaela: Var kom Sangria in i bilden?
Samira: Jamen, ska man ändå byta så är det lika bra att göra det till något man tycker om.
 
Samira: Duuu, jag kom på en grej idag när jag målade.
Micaela: Okej?
Samira: Man ska inte råka rapa i ett munskydd..
 
Micaela: AAAAAJJ!
Samira: Vad är det?
Micaela: Neeej.. Jag vill inte säga.. Du kommer håna mig..
Samira: Nej då, säg!
Micaela: Jaja. Jag kände att byxorna höll på att glida ner, men skulle bara skriva färdigt en grej först. Så lite av röven kanske stack över byxkanten och så lutade jag mig lite bakåt, då brände jag röven på den där metallplutten på elementet..
Samira: HAHAHA!
Micaela: Jag sa ju det..
Samira: Ja men hur fan lyckas du? Den är ju fan fisljummen.
Micaela: För det första, "fis"ljummen haha. För det andra, nej den är skitvarm. Tänk dig min spröda oskyddade rumpa mot något så varmt. Det blir ju som en sån där metallgrej som cowboysen använder på kossor.
Samira: Hahaha! Sluta, sluta jag kan inte andas (kippar efter andan och väser något ohörbart).
(Micaela blänger på Samira med stora arga ögon)
Samira: Muhaha nu ser du ut som en ko också. Hädanefter heter det inte onda ögat, utan koögat, haha.
(Micaela "sätter i halsen" och hostar till.)
Samira: Vad är det med dig? Har du börjat idissla nu också?
Micaela: Passa dig, annars kanske någon av mina 4 magar får för sig att lämna något otrevligt på dig när du sover.
Samira: And then we have two girls, one cup.. Men för att göra en KOvändning, detta har gått för långt. Nu går vi och lägger oss!
 
(Samiras mobil med signal av en cykelringklocka plingar till rakt i Micaelas öra. Micaela slänger sig i panik in i fönstret.)
Micaela: Vafan gör du!? Ska du döda mig? Det var som att ha en jävla cykel rakt i örat!
Samira: Jahapp, och nu skuttar hon som en jävla ko på grönbete också, du kan verkligen inte släppa den där kogrejen va?
Micaela: (Gör en överdriven slängkyss) MUUUUUah!!


Kommentarer
emelie

Hahah vad kul xD
"Samira: Duuu, jag kom på en grej idag när jag målade.
Micaela: Okej?
Samira: Man ska inte råka rapa i ett munskydd.."
Jag tror jag dör lite av skratt xD

2013-01-21 @ 11:29:00
URL: http://emeliesfotoblogggg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0