Just an ordinary day.

Går på tunnelbaneperrongen och pratar heminredning.

Samira: Nuu fattar jag!
Micaela: Va? Vadå?
Samira: Den där känslan killar har när de vill gosa in sig mellan tjejers tuttar och bara bbbrrrrrruu! Gud vad jag vill göra så med den där hunden! (Pekar på en Mastiff.)
Micaela: (Tvärnitar och stirrar på Samira.) Vad fan säger du kvinna?
Samira: Ja men, man vill ju bara ta ta tag i de där kinderna, gosa ner sig och bara bbbrrrrruu!
Micaela: Jahaaaaa.. Jag såg framför mig hur du gick fram och brottade ner hunden på rygg och gjorde så på bröstkorgen.. Det hade faktsikt varit lite störande.. För att inte tala om vad ägaren hade tyckt.
Samira: Tänk så mycket slem!
Micaela: Slemmigt men mättande..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0