Nörd.

Just är livet fint. Igår kväll så träffade jag G över några öl och allmänt skitprat i några timmar.
 
Sen fortsatte kvällen med min vän N som gett sig sjutton på att kunna lära mig spela biljard. Han har måhända inte gjort mig till ett proffs än, men efter 3 timmar och oräkneligt många svordommar så vann jag NÄSTAN över honom när han spelade med fel hand, den ni!
 
Efter det så gick vi hem till honom och spelade tv-spel tills klockan vad halv fyra på morgonen, det är tammetusan den bästa typen av fredagkväll man kan ha.
 
Idag så har jag kollat på animeserier, sett på The Big Bang Theory, chattat om tv-spel och sitter nu och väntar på att min kompis J ska komma hem till mig. Jag har lovat honom att förnedra honom i valfritt spel på valfri Nintendo-konsoll, klart man ställer upp.
 
Så ja, här är det bara nörderi hela helgen igenom. Blir inte förvånad om någon knackar på och kastar en slush på mig eller doppar mitt huvud i toaletten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0