Nyårsafton

För den som undrar så höll klockorna på i ca 40-45 minuter innan de slutligen stannade av, sen tog det väl ytterliggare 45 minuter innan jag slutade inbilla mig att det fortfarande ringde.
 
I övrigt så hade jag ett väldigt lugnt och skönt nyår. Var bjuden på en massa galej men jag kände att det kunde vara skönt att skita i all den här hysterin kring nyår och bara ta det lugnt också.
Sagt och gjort, jag satt i mina pyjamasbyxor i köksfönstret och drack Oboy vid 12-slaget. Väldigt trevligt.
 
Har aldrig varit här hemma på nyår förut och scheize alltså.. Det var sjukt. Jag satt bara och skrattade och gapade om vartannat.
Den intensiteten på raketerna och smällarna vid midnatt var inte att leka med, det small från alla håll och kanter samtidigt, det var inte tyst i en sekund, det var bara ett kosntant smällande. Under hela det konstanta smällandet så skrek folk hysteriskt också, stundtals så var jag inte säker på om det var raketer elelr en skottlossning för folk lät verkligen heeeeelt galna och panikslagna.
Sen började någon trumpeta famfarer mit i alltihopa också!?
 
Sen höll det på så en väldigt lång stund. Tillslut så stannade smällandet av och samtidigt stannade skriken av. Snubben med trumpeten höll dock igång en stund till.
 
Det var en speciell upplevelse.
 
Hoppas erat nyår var bra!
 
Om man ändå ska ha ett löfte så ska det vara att ta bättre hand om bloggen och skriva mer, och försöka utvecklas i skrivandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0