Nytt år, samma rutiner.

För den som undrar vad jag gjort idag så kan jag meddela att jag har:

Sovit i en halv evighet.
Duschat i andra halvan av evigheten.
I duschen insett att jag är så skev i ryggen att om jag böjer mig fram och sträcker ut armarna så är min högra arm nästan en decimeter längre.
Bokat massagetid imorgon.
Pratat i telefon med min vän Sarah i typ 1-2 timmar.
Bloggat (duuuhh).
Spelat Monkey Island 4.
Pratat med Samira i telefon i 1,5 timme.
Spelat ZombiU i 10 minuter, halvt skitit ner mig och sen spelat Mario i 45 minuter för att lugna ner psyket med färgglade fina figurer.
Bloggat.
 
Observera dock att jag är en av de få i det här landet som inte är bakfull eller ätit pizza, det borde ge pluspuäng
 
Det är så oproduktiv man får vara när man har sin sista lediga kväll (okej, kanske inte sista forever men på resten av veckan i alla fall), har ont i ryggen och precis fått veta att sambon man trodde man skulle få se idag inte kommer ses till förrän om två dagar.
 
Det är i och för sig ganska likt en vanlig dag i mitt liv, men det är skönt att ha något att skylla på ibland.
 
Om ni ursäktar mig så har jag inte tid med det här längre, jag har viktiga planer på att äta popcorn och se på tecknad film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0