Tack, säger man?

Dagens telefonsamtal från min storebror:
 
Micaela: Hej bror!
Tim: ÄRU HELT HJÄRTLÖS!?!?
Micaela:(känner varenda muskel spänna sig i ren "nu-får-jag-stryk reflex") Eeeeehvanejvadå!?!?
Tim: Här dansar Levis till Mojje helt skitglad, och så avbryts musiken för att du börjar lyssna på Spotify!?
Micaela: (Observera att jag INTE sa "hörru din snåla fan, skaffa dig en egen Spotify. Loser!" och la på) Aaaaawww. Säg förlåt till Levis från mig. Självklart ska han få lyssna på Mojje. Men då ska det verkligen vara han som lyssnar också och inte du som lyssnar på Onkel kånkel, okej?
Tim: Jaja. Jag ska skaffa en egen Spotify, men du får tillbaka den om en halvtimme.
 
Ibland så känner jag att det finns ganska stora likheter mellan mig och Moder Teresa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0