Torsdagkväll

Så, hemma från min audition. Det kändes bra, antar att ni alla höll tummarna?
Här hemma sitter jag i en mörk lägenhet och myser med värmeljus medans en sjuk Samira sover. Hon säger att det är feber, jag säger att hon är bakfull efter det enda glaset med vin hon drack igår, höhö.
 
Jag vet att jag lovade er något finurligt. Men det står rätt still. Det är mycket möjligt att jag blev hjärndöd av att sitta och lyssna på tjejerna bredvid mig på tunnelbanan. De satt i 30 minuter och pratade om en kille som hade luktat en katt i röven, true story. Killen var tydligen "äcklig och dum i huvudet", och katten "luktade tydligen vanilj"(?).
 
Hur som helst. Jag kan bjuda på några citat från de senaste dagarna:
 
Micaela: Är du en drakhora!?
Samira: Va? Vad är det för jävla fråga?
Micaela: Jag tyckte du sa det?
Samira: Jag sa drakHONA!! Din lilla... Flodhästslampa!
(Micaela ser väldigt fundersam ut)
Samira: Vad tänker du på?
Micaela: Jag tyckte du sa slampa, men jag inser att jag måste hört fel och försöker komma på vad du egentligen sa.
Samira: Du behöver inte fundera så mycket, jag sa slampa!
 

Samira: Alltså han är så jävla torr så jag får stickor i käften!
 
 
Micaela: Skål då!
Samira: Skål för dig, mig och Greta!
Micaela: Får inte Freddie vara med?
Samira: Nej! det är tjejkväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0