Det är lite mycket nu.


Man har inte roligare än man gör sig. Idag har jag lekt med smink och provat att sminka blåmärken. Knappast någon expert, men ack så kul att leka och prova sig fram. På långt håll ser de rätt bra ut, om jag får säga det själv.

I övrigt har jag haft en riktigt bra helg, hela helgen var som en bakfyllesöndag ungefär
. Fast utan bakfyllan. Massa, massa tv-spel och pizza tillsammans med Samira och Daniel(min pojkvän).
Precis vad jag behövde inför den här helvetesveckan där jag jobbar 5 nätter, har teaterrep på dagarna och däremellan ska hinna med någon slags sömn, affischera teatern och att flyttpacka. Förmåga att klona sig hade inte varit helt fel just nu, om man säger så.

Men det är spännande saker på gång så jag är glad som en speleman ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0