Ett halvår på 18-kvadrat.

Idag så är det en glädjens dag ska ni veta! Idag har jag och Samira bott ihop i 6 månader, hurra!
Det längsta budet vi fick på hur länge vi skulle stå ut med varandra var 3 månader, så we sure shut them up!
 
Hur vi firar? Eeeehh, genom att Samira inte är hemma och vi inte setts på typ evigheter. Det är väl den bästa belöningen?
Nä, men min lilla arbetsmyra är uppe i Dalarna för att massera på Vasaloppet under helgen, och tro det eller ej, jag saknar henne massor!
 
Firar med denna fina gamla bilden på oss från teaterföreställningen Spanska Flugan. Det är för övrigt Den blonda Keruben herself som sminkat oss.
 
Firade även med att låta bli att äta en vecka gammal kladdkaka som jag hittade i kylskåpet, borde få medalj för att jag klarade att stå emot. Den SER god ut, okej?
 


Kommentarer
Sergio

OMG I can't believe I found your blog, you freaks! LOL

Sooo gonna be stalking ya'lls

Svar: Haha go nuts, happy stalking! You understand much, hehe.
Micaela Nilsson

2013-03-05 @ 22:02:01
URL: http://leporkstar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0