Jag lever.

Tro det eller ej gott folk, men jag har inte avlidit i sviterna av min nackspärr, jag lever än.
Bara lyckats tappa bort 2 olika mobilladdare och därav inte haft en mobil med ström till hands, dator kändes tydligen också överskattat, eller nåt? Hur som helst så var det lite skönt att ta en semester från från sociala medier och internet faktiskt.

Hel Teknisksemester i har jag dock inte haft, nackspärren har inbjudit till soffsittande och resulterat i äckligt mycket tv-spelande. Kan då lätt lova er att man inte får fyrkantiga ögon av att spela för mycket, får då hade jag då varit i den sitsen nu, lätt.
 
Så uppdatera mig. Vad har jag missat under dessa två dagar? Vilken nyhetskanal har visat porr? Vem har gjort bort sig på Twitter? Vilken bloggare har legat med en annan bloggare?
Let me know all the smaskiga detaljer tack!


Kommentarer
Daniel

Jag vet vilken bloggare som har legat med en annan bloggare. :O

Svar: Näääääeee?!?! Är det så. Tell me more! Eller?.. :P
Micaela Nilsson

2013-03-18 @ 09:45:04
URL: http://blogg.danielwerner.se
Daniel

Skulle kunna säga det. Men det kan vara stötande för känsliga personer.

2013-03-18 @ 13:44:53
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0