Operation nytt palats!

Tråkiga nyheter mina vänner! Jag borde förstått att det betyder otur att vara positiv på en måndagsmorgon!

Direkt efter jag publicerat blogginlägget så kollar jag min mail och får veta att jag och Samira blivit uppsagda från vårat andrahandskontrakt (för att de behöver lägenheten, inte för att vi är konstiga. Faktiskt.) och därför kommer behöva flytta ur vårat palats senast den sista april!

Ni förstår ju själva hur detta känns för oss, vi har ju precis kommit till ro i vårat lilla (och framför allt -billiga) kryp in.
Vi är definitivt inte redo ännu att sluta vara sambos och ge upp våra temys och intelligenta diskussioner, hoppas innerligt att inte ni heller är redo att mista det riktigt än!

Så låt oss härmed slå våra kloka huvuden ihop och hjälpa oss skaffa ett nytt palats!
Är det någon där ute som har något tips på boende i Stockholm, hör av er. Etta, tvåa eller trea funkar utmärkt (vi är inte så kräsna som ni vet).

Tack på förhand!


Kommentarer
Daniel

Om/när ni flyttar, och det nya inte är lika litet vilket det troligen inte är, så är det ju ett ypperligt tillfälle att flytta bloggen till Wordpress. :D

Mvh
Wordpress-mastah som kan tänka sig att bli din sensei

Svar: bjäb, bjäbb, bjäbb ;)
Micaela Nilsson

2013-03-05 @ 12:40:07
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0