Present.


Idag är en bra dag! Jag har fått paket idag! I och för sig, alla "paket-till-Micaela-dagar" är bra dagar!

Jag är världens mest nyfikna människa, och jag har i 1,5 vecka väntat på ett paket som en viss pojke köpt till mig. Det borde fan vara klassat som tortyr att säga till mig att "du ska få en present, den kan ta flera veckor, upp till en månad innan den kommer," behöver jag ens tala om att jag klättrat på väggarna av nyfikenhet!? En dag till och jag hade sålt min själ till posten för att få dem att skynda på.

Den fina Toad-mjukisen ni ser på bilden var vad som låg i paketet. Om det gjorde en gammal Nintendo-nörd och Toad-fanatiker glad? Vansinnigt!
Tror dock att Salahuddin (katten) blev lite avundsjuk när jag kramades och tackade för presenten för han började mysa med Toad.
Förvisso vore det väldigt gulligt med Toad-kattbäbisar, katter med väst och svampmössa awesome!


Kommentarer
Daniel Werner

B_E_bisar. ;)

Svar: Jag visste att det skulle komma. Men jag vägrar ge mig! BÄbisar,bäbisar, bääääääbisar!
Micaela Nilsson

2013-03-03 @ 00:22:44
URL: http://blogg.danielwerner.se
Sergio

I can't believe you have a kitten that has not ran away from you yet. Poor thing :P

2013-03-05 @ 22:07:14
URL: http://leporkstar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0