Solen skiner och fåglarna kvittrar, i mitt huvud.


Godmorgon! Bjuder på en frukostbild, då jag är den enda i världen som inte har Instagram så måste jag posta min matbilder här.

Nä, men idag är det frukost på ett café i hopp om att det ska lyckas tvinga upp mina tunga ögonlock. Kommer direkt från nattjobb och strax blir det tidigt teaterrep.

Har dock en riktigt bra vecka framför mig med mycket kul att se fram emot. Idag till exempel får jag äntligen sova ut, det är fan något att se fram emot!
Imorgon kommer den lilla Keruben hem till palatset igen, och på onsdag åker jag upp till mitt älskade Dalarna (ja, jag åker upp dagen efter Samira åker hem. Dalarna är inte stort nog för oss båda, eller nåt).
Sedan rundar jag av veckan med att jag och min vän Älgen åker till Gävle och firar Sarahs födelsedag.

Känns rätt fint att vara typ ensam om att vara lycklig över att det är måndag, muhaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0