Vad hände här?

Jag har misslyckats. Nu är det illa go' vänner, riktigt illa.

Jag var så himla nöjd med att typ vara den sista i världen som inte hade Instagram. Kände mig så häftig som kunde stå emot på nåt vis.
Tills jag häromnatten hade tråkigt på jobbet..
Så, nu är jag inte längre tuff som står emot, nu är jag tönten som skaffade Instagram sjukt lång tid efter alla andra. Kul..
Anyway, känner ni att ni vill ha mer Micaela så kolla här http://instagram.com/mickisprickis
 
Som om inte det vore illa nog så har jag alltid avskytt det där tjatet om Candy Crush Saga, lovat mig själv att aldrig börja spela det.
Tills Tim och Milis övertalade mig att "bara prova" häromkvällen..
Så ja, nu spelar jag det också.
Hurra..
Det värsta är att det inte ens är det minsta roligt, utan att man bara fortsätter för att man blir förbannad när man misslyckas!

Mainstream-Micaela. Det är jag det. Jodå såattehh..
 
 
 


Kommentarer
Johanna

HAHA! Jag håller inte på med något av det där! ÅÅåå, vad jag är bäst! ;D

2013-03-22 @ 20:57:49
URL: http://bamsemums.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0