En liten pokal i varje fall?

Finns det något pris som heter typ "Roommate of the year" eller liknande. Ett nobelpris skulle också kunna duga om det kniper.
 
För ärligt talat så förtjänar jag fanimig ett pris! Först låter jag henne behålla en jäkla spindel som husdjur
sen låter jag henne klottra på mig också! Eller förlåt "plugga" förstås..
 
Jag blev till och med förlolämpad medans jag ställde upp:
Micaela: Går det bra?
Samira: Nej..
Micaela: Varför inte?
Samira: Det är svårt för du är så jäkla diffus i var musklerna sitter.
Micaela: Det där är ett "finare" sätt att kalla mig klen va?
Samira: Ja, precis.
 
Fy farao vad snäll jag är, vem vill inte bo med mig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0