Rabatthoran

Ja, ,jag erkänner, jag är en rabatthora.
Jag älskar att leva i förnekelsen att jag sparar massvis med pengar på att köpa grejer på rabattsidor på nätet, saker jag inte ens visste att jag behövde.
Det har varit skoförvaring, resor, hudvårdsgrejer och diverse andra prylar som kändes livsviktiga i stunden men som jag inte minns längre. Men jag är övertygad om att grejerna säkerligen revolutionerat mitt liv på ett eller annat sätt. Antagligen.
 
Idag höll jag dock på att gå för långt, "få hem nötter, torkade bär och frukter i brevlådan." Sjukt smidigt och trevligt tänkte jag glatt. Sen slog det mig att det måste ju vara världens björnfälla det där, att ha frukt liggande i brevlådan, galet.
Tur jag tänkte ett steg längre, jäklar vad sur min granntant hade blivit om jag dragit in en björn i trapphuset! Då hade nog hennes förkärlek till att kalla mig "skummis" inte minskat direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0