Deja vu


Precis när man börjar slappna av så händer det IGEN.
 
Samira: Duuu.. Hur många spindlar får jag ha?
Micaela: Inte den här jävla diskussionen nu igen! Vart bor det lilla äcklet nånstans?
Samira: Det är inte läge att tala om det för tillfället.
Micaela: Den är med andra ord väldigt nära..
Samira: Precis bakom ditt huvud. Hon heter Greta och bor i hörnet på fönstret. Men hon är lika lugn som Freddie .
Micaela: (Kollar bakom gardinen) Inte så stor i alla fall. Men du sa exakt samma "fina" saker om Freddie..
Samira: Men hade jag inte rätt då? Han är världens mysigaste spindel. Jag har faktiskt känslor för honom. När jag målade så öppnade jag luckorna under diskbänken så att han skulle få vara med. Tills jag insåg att ångorna antagligen skulle döda honom, då stängde jag igen.
Micaela: Du är fan inte frisk. Men försök inte att distrahera mig, ge mig en anledning till att Greta ska få stanna.
Samira: För att hon och Freddie är kära!
Micaela: Jaha.. Det låter ju som en stabil relation, de bor i varsin ände av ett rum som i "spindelstorlek symboliserar typ halva Sverige", de ser inte ens varandra och Freddie är så jävla stor och fet att skulle han andas in i närheten av Greta så skulle hon försvinna in i munnen på honom.
Samira: Äh! Hon är bara liten och söt. Lite näpen och försiktig. Hon kanske inte är som SexspindelnAlva utan en fin flicka som inte kopulerar framför näsan på folk. Vad vet du om vad de gör på nätterna, de kanske ligger mitt på köksbordet då!
Micaela: Åh gud..
Samira: Vi kanske får valpar!!!!
Micaela: Nääääääeee fy vad äckligt, lugna dig nu!
Samira: Snääääääääääälla får jag behålla henne? (jordens rådjursögon)
Micaela: Suck. Ett tag i alla fall. Men får de barn, eller vi får spindelsperma på köksbordet så åker de ut, allihopa! Okej!?
Samira: Okej.. Fast Freddie åker bara ut i badrummet. Det är typ skamvrån.
 
 
Nedan, länk till ännu en spindelhistoria, det har blivit en del..
Goliat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0